۴ پاسخ

آره منم اینجوری شدم سونو هم رفتم هماتوم ندارم نمدونم چرا اینجوری شد باز قط شد ترشح قهوه ای دارم

عزیزم برو دکتر حتما

به دکترت بگو
سونو انجام بده

شیاف بزار

سوال های مرتبط