۱ پاسخ

اوایل اینکه همش سردت باشه و زیر دل درد داشته باشی عادیه
شکمت رو با یه شال ببند.گرم نگه داشتن باعث میشه بهتر شه.

کابوس هم تو خود پیام های گهواره بود که عادیه

سوال های مرتبط

مامان هلین کوسولو🩷🎀 مامان هلین کوسولو🩷🎀 هفته سی‌وسوم بارداری