سلام من ۳ روزی هست دیگه ویار ندارم دلیلش چی می تونه باشه

۴ پاسخ

هی قطع و وصل میشه عزیزم

علائم میرن ومیان نگران نباش حالاحالاها باهات هست

سونو قلب رفتيد

باز برمیگرده گلم نگران نباش
علائم میرن و میان

سوال های مرتبط