این مدل اسمش رامپره
چقد قشنگههههههه
تابستون سایز ۰ و یک اندازشه، دو بزرگ میشه
نبابا نهایت سایز یک اندازش بشه
قد سرشانه تا فاق رو سانت بزن تا دقیق بهت بگم…
منم یکی برای پسرم از همین مدلا که اسمش نمیدونم چیه تابستونی عست سفارش دادم سایز دو سایز ۳ فرستادن میخوره به پاییز اعصابم داغون شد
تا شهریور اندازس 👍
خیلی خوشکله 🥺
نازه عزیزم
ولی فک کنم اردیبهشتی بشه ها🤔
میخوامممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.