۱۴ پاسخ

چقدر قشنگ 😊🥰

خیلی قشنگن نمی‌دونم چرا بعضی جاها فک میکنن لباس محلی زشته

خودت میدوزی؟؟؟بدوز بدور ببینم وقتی بزرگ شد هم میتونی بدوزی🤣🤣🤣🤣

خیلی قشنگه عزیزم

هر چی که اصالتت باشه قشنگه

عزیزم چه قشنگ
بمبارکی و خوشی

چه خوشگله 😍😍😍

عالیه

فوق العاده ای عزیزم

شما واقعا هنرمندین بلوچ های عزیزو دوست داشتنی😘😘❤️❤️

همشو خودم با دست دوختم

من عاشق لباس های بلوچ هستم واقعا جالبن

چ خوب
اره چرا خوشگل نباشه

خیلی🤩

مگه چیزی قشنگ تر از اصالت هست؟ 🫠🫀

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی