بنظرتون دخترم خوشگله؟😅🤦🏻‍♀️😑😍

تصویر
۱۸ پاسخ

هر بچه ای برای مامانش خوشگله😄

چه خوب افتاده ماشاالاش

خیلی نازه 😍

فک کنم لباش درشته این از رو به رو

تصویر

ای خدااا چقده نازه ماشالله😍😍
چند هفتع این عکسو بهتون داد؟

ایخداااا چقد نازه آخه.چن هفتگی همچین عکس خوشگلی بهتون دادن؟

اخ خدااااا
🥰🥰🥰

لباش خیلی ناز میشه

آخه این از یه زاویه دیگه ست انگار ۳ رخ حس میکنم بزرگه بینیش موندم به کدوم عکس اکتفا کنم 😂

تصویر

او خدا ماشالا🤩

انگار دماغشو خدا عمل کرده😍😍😍

ماشالا چشم نخوره بچه

بچه منم تو سونو استخون بینیش کوچک بود الان همه میگن وای چقدر دماغش قشنگه

تصویر

مثه ماه میمونه حتما 🥰

خیییلی

اوخ ننه

ای خداااا ارررره😍

ژیاااااااا د😍

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان اریاو فسقل مامان اریاو فسقل ۸ ماهگی
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی