دخترم خوشگله؟ میگن ب مامانش رفته

تصویر
۱۳ پاسخ

شبیه مامانشه؟
یچیزایی میگی ها بچه هنوز بدنیا هم نیومده حالا بدنیا هم که بیاد چند ماه بعد معلوم میشه شبیه کیه😶

وووی خداااا

ای جان لباش

ممنون عزیزم 😘❤️

مگه میشه خوشگل نباشه ان شاالله بسلامتی بغل بگیری عزیزم

سلام خانوما گروه زدیم خانوم های باردار توی تلگرام از همین گهواره بیایین
@prnssaw

ووووییییی عزیزم خدا حفظش کنه

قربون بزرگی خدابشم .🤲🤲🤲خدایاشکرت

خدا حفظش کنه

اخییی سونو ۳ بعدی دادی
چ قیمت

همین یک عکسوداده دیگه نداری که واضح تر باشه😍😍چه حس خوبی نی نی قشنگتوببینی خدانگهدارش باشه

امروز سونو بیوفیزیکال خودش انجام داد، گفتم ی عکس بهم بدین، سه بعدی انجام داد
گفت از صفحه عکس بگیر

این سونو دکتر مینویسه یا خودت رفتی دادی؟

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری