از دم منفیه🥲😅😅

تصویر
۷ پاسخ

هم قبل موعود زدی هم اینکه ظهر زدی
حداقل از موعودت بگذره و با اولین ادرارت بزن

چند روز تاخیر داری

فداسرت ایشالا ماهم مثبت میشیم

هنوز زوده دختر وایسا موعدت که گذشت بزن

چه حسی بدی وقتی منفی میبنم

نگران نباش مثبتم میشه

فدای سرت

سوال های مرتبط

♡مهلا♡ ♡مهلا♡ قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
🐣🐣🐣 🐣🐣🐣 قصد بارداری
سلنا 👩 سلنا 👩 قصد بارداری
مامان هدیهِ الله مامان هدیهِ الله هفته یازدهم بارداری
✨🤲zahra ✨🤲zahra قصد بارداری
ارزو ارزو قصد بارداری
مامان شیرین عسلم مامان شیرین عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان MAMI'NOOR مامان MAMI'NOOR هفته هجدهم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری