نمیدونم چرا حس بدی به این دختره دارم انگار داره تلاش میکنه زندگیت خراب شه طلاق بگیری حالا یا بیاد جای تو یا دلش خنک شه
انگار داره برات فیلم بازی میکنه
مامان پسر خوب توروخدا فقط حرص و جوش نخور که بچه ی توی شکمت اسیب نبینه،فقط اینبار سفت و سخت وایسا جلوش و به گوه خوردن بندازش،بزار این بار بار اخرش باشه مردک بی شعورو،مامانتم چیزی گف از خونشون نریا خونه ی اونا امن ترین جاس برات،پسرتم فعلا بیار پیش خودت،راستی مامانت و بابات راجب شوهرت چیزی نگفتن؟؟؟
توام باور کردی؟ دروغ میگه بیشعوره دختره، بنطرمن همه اینا زیر سر زنا و دخترای خرابه، مردا سر زندگیشونن تااونا چراغ ندن اینجوری نمیشه،
شوهرت خوشگل خوشتیپه پولداره؟
شوهرت زنگ نزد که برگرد وپشیمون باشه
رابطشون در چ حدی بود رابطه جنسی اینا هم ذذاشتن؟
آخه این حرف چه معنی میده که یه دیدار ساده رو بگه یکم بشین فکر کن
این دختره انگار کرم داره بدش نمیاد جدا سی انگار
رابطه اگر درحد پیام باشه فک نکنم کاری پیش ببره تو دادگاه
تو تایپکت خوندم از رابطه نامشروع شکایت کردی مدرک داری ؟ چون باید ثابت کنی وگرنه تهمت محسوب میشه
مواظب باش.نمیگم شوهرت مقصر نیست .ولی خب دختره هم خیلی قابل اعتماد نیس .مواظب زندگیت باش
دختره میخاد از زیر زبونت حرف بکشه بره به شوهرت بگه
یا میخاد طرح دوستی بریزه ک از خودش شکایت نکنی
الان قصدت چیه عزیزم؟ میخوای جدا بشی یا فقط ادبش کنی؟
چند هفته ای ؟
دیشب و چیکار کردی کجا موندی خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.