۱۲ پاسخ

اره دورت بگردم من ب اندازه ۴۰۰بادوم گرفتم ۳۰۰پسته ۴۰۰نومنم فندوق گرفتم که قشنگ از نیم کیلوهم بیشتر شد برام ،بستنی هم زیاد بخور حبوباتم میگن خوبه

عزیزم بستنی سنتی بخور ماله مغازه ای ها بدرد نمیخورن

لیدی میل بگیر بخور
اگه قندت نرماله بستنی بخور
برنج وحبوبات زیاد بخور
شبر موز درست کن با مغزبجات هرروز بخور

عزیزم از داروخانه لیدی میل هم بخر و اینکه اگه دکترت قرص امگا ۳ تجویز کرده حتما بخور خیلی تاثیر داره هر دو ایرانی داره و قیمتشون مناسبه

اره میشه عزیزم...خدا لعنت شوهرت کنه چه بدت بیاد چه خوشت...بلکه هرچی مرد خیانتکاره بره به جهنم 😡

اره گلم نیم کیلو میشه
صبحا با شیر مخلوط کن بخور دکترم بهم گفت منم وزنم کمه
چند هفتگی برات سونو وزن نوشته؟؟؟

اره عزیزم میشه

اره چرا نشه

آره عزیزم از هرکدوم یه کمی بگیر

بادوم و گردو بخر .
میدونم سخته ولی ریلکس باش .

اره ب قیمت ی تومن آجیل ۴مغز بگیر فکر کنم نیم کیلو میشه

آره عزیزم به اندازه پولت یه چهارمغز بخر بخور

سوال های مرتبط