۷ پاسخ

بهترین کرمی که استفاده کردم و بشدت راضی ام فقط و فقط کالاندولا و تمام

به دختر من فقط کالاندولا جواب میداد از داروخانه میگرفتم

سوداکرم عالیه

سودا کرم حواست باشه فیک نباشه زیاد شده

یه پماد یه نفر معرفی کرد گفت عالیه
پماد روغن کبد ماهی مارک آردن
گفت هر چی استفاده کردم مثل این نبوده

کالاندولا

سودا کرم

سوال های مرتبط

مامان juju مامان juju هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وچهارم بارداری