۶ پاسخ

۱ ماه از هر فصل رو حتما باید بدی
مثلا ۱ ماه از زمستان ، ۱ ماه از بهار و ....

تو این سن فقط بخاطر کم آهنی باید بخورن

در سال باید سه ماه داد.

من باید ماه آینده ببرم آزمایش
توی چکاب ۳سالگی کمی آهنش پایین بود دکترش شربت داد،حالا گفت ۶ماه بعد دوباره آزمایش بده ببینیم چطوره،
شما ازمایش گرفتید از بچتون که ببینید آهن لازم داره یا نه؟

بله من تو هر فصل سه هفته میدم که میشه سه ماه در سال، دوز پیشگیری اینه

چکاپ 3سالگی بردی عزیزم ؟

سوال های مرتبط