برای من مدام میاد پایینتر دکتر گفت تا آخر بارداری استفاده کنم
آره عزیزم منم همینم
اره من یک روز درمیون ۵۰ میخوردم ازمایش دادم شده بود ۴
دکترم گف هرروز بخور از این به بعد
من ۴۰ روز خوردم از ۷ رسید به یکونیم
دکترم گفت خوبه همون ۵۰ رو ادامه بده
شاید درست نخوردی اخه قرص حساسیه بعد خوردنش تا یکساعت نباید صبحانه بخوری تا اثر کنه
اره عزیزم
تیرویید چندین ماه طول میکشه تنظیم شه
هی باید دوز های مختلف رو تست کنید
فقط حتمااا سر ساعت مشخص فرص رو بخور
و تا ۱ یاعت بعدش چیزی نخور
من ۱۰ ساله کم کاری تیرویید دارم
مرتب بود کاملا با قرص
اما تو بارداری همشبالا پایین میشه
هی قرصمو عوض میکنه
چند بودی مگ
من 100 میخورم آخر هفته ها 50 باید آزمایش بدی نسبت ب اون بگن چطور بخوری
دوزشو 100 بخور منم 100 کرد دکتر
اره میشه.
۳ ماه دوم به بعد این بیشتر میشه واسه بعضیا.
قرصت رو زیادتر میکنه دکتر.
هرماه ازمایش بده
نترس چیزی نیست
برای من که اینجور نبود هی داره میاد پایینتر بستگی به دوز مصرفی داره و البته هورمونای بارداری
اره باید دوز قرص بیشتر باشه
برو متخصص غدد دوز قرص رو کنترل میکنه واست نگران نیاش
فک کنم باید ۱۰۰بخوری متخصص غددبرو
بعله مشکلینداره که دکتر قرص بالاتر میده کنترل میشه من ۱۰۰ میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.