من نمیدونستم آب هویچ ت ماه اول باعث سقط میشه خوردم تا خدا نخواد چیزی نمیشه همه اطرافیانم ترسوندنم
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشهة۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
نه عزیزم من دوماه و نیمم بود پغازه خوردم هیچیمم نشد
عزیزم منکه نمی دونم چیه ولی حالا که خوردی نگران نباش چیزی نمیشه دیگه نخور و اینکه تو این هفته ها از نظر سقط از طریق مواد غذایی تو شرایط ایمن تری هستین البته باید رعایت کرد
چی هست🙄🙄
من تو هفته پایینتر چند باز خوردم چیزی نشد
نه چیزی نمیشه منم نفهمیدم یه بارخوردم
من شورباشو خوردم هیچیم نشد اونم چند بار 😁
نه بابا نگران نباش من دو روز پشت سر هم خوردم میدونی چیه فقط میگن زیاده روی نکنی وگرنه با یه بار چیزی نمیشه
من اونروز خوردم شبش یکم دل پیچه داشتم یا چند روزیم خیلی نفخ کردم یکم نفاخه فک کنم نمیدونم شایدم از اون نبوده اشکال نداره با یبار ولی نخوری بهتره
عزیزم به یکبار خوردن هیچ نمیشه
الکی استرس نگیر هیچی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.