مامانای تهرانی کدوم بیمارستان زایمان میکنید؟ قیمتاش چجوریه؟

۲ پاسخ

من پسرم رو صارم زایمان کردم الانم همون صارم میرم دکترم اونجتست ولی پرسیدم سزاربن اول ۸۰ سزارین دوم بین ۱۰۰تا۱۲۰بستگی به این داره که چسبندگی داشته باشی یا نذاشته باشی

نیکان حکیمیه ، دیروز زنگ زدم
گفتن :
سزارین ۸۵ میلیون
وی ای پی ۳۵ میلیون الی ۲۲ میلیون
پمپ درد ۵ میلیون

سوال های مرتبط