مامانای تهرانی قراره کدوم بیمارستان زایمان‌کنید‌؟
هزینش چقده ؟

۱۴ پاسخ

من عدل میرم ۹۰

صارم حدودا ۹۰ ،۹۵ میشه جمع کنم

من می‌خوام برم بازرگانان

بیمارستان تندیس سزارین گفت۸۰جدا از زیرمیزی دکتر که گفت ۲۰تومن میگیره

بهمن میگن امسال شده ۹۰🤕

الغدیر طبیعی گفت ۳۸سز۴۰😕

مردم سزارین دوم گفت ۶۵

نیکان غرب ۹۵ تومن

بیمارستان صارم یا بیمارستان نیکان غرب

دولتی امام خمینی گفته۶تومن سزارین شکم اول
خصوصی نور هم۸۰گفته
حالا ببینیم خدا چی میخواد🥴

من بیمارستان مادران ۶۰‌تومن بیمه تکمیلی هم دارم

اگه خدا بخواد عرفان نیایش.۸۵ گفته فعلا

هنوز نمیدونم منم🥲فقط یدونه مردم زو پرسیدم گفت ۹۰ سزارین شکم اول

خدا كمك كنه من بيمارستان چمران چون بيمم نيروهاي مسلح
گفتن ٣ تا ٥ تومان هم طبيعي هم سزارين

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد