من عدل میرم ۹۰
صارم حدودا ۹۰ ،۹۵ میشه جمع کنم
من میخوام برم بازرگانان
بیمارستان تندیس سزارین گفت۸۰جدا از زیرمیزی دکتر که گفت ۲۰تومن میگیره
بهمن میگن امسال شده ۹۰🤕
الغدیر طبیعی گفت ۳۸سز۴۰😕
مردم سزارین دوم گفت ۶۵
نیکان غرب ۹۵ تومن
بیمارستان صارم یا بیمارستان نیکان غرب
دولتی امام خمینی گفته۶تومن سزارین شکم اول
خصوصی نور هم۸۰گفته
حالا ببینیم خدا چی میخواد🥴
من بیمارستان مادران ۶۰تومن بیمه تکمیلی هم دارم
اگه خدا بخواد عرفان نیایش.۸۵ گفته فعلا
هنوز نمیدونم منم🥲فقط یدونه مردم زو پرسیدم گفت ۹۰ سزارین شکم اول
خدا كمك كنه من بيمارستان چمران چون بيمم نيروهاي مسلح
گفتن ٣ تا ٥ تومان هم طبيعي هم سزارين
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.