۴ پاسخ

میگن برای رفلاکسیا دکتر کمکی غذایی رو زودتر شروع میکنه

با دکترش مشورت کن عزیزم بچه هر کی یه جوریه

من دادم طوری نبود

ریفلاکس ناشی از آلرژی بهتره نخورند بادوم
اما فرنی معمولی رو میتونی بدی با تست

سوال های مرتبط

مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی