۱۰ پاسخ

من بودم

من بی هوشی بودم عزیزم

من بودم و خیلی خوب بود بعدشم لازم نبود سر تکون ندیم و حرف نزنیم یا سردرد و کمردرد بگیریم

من🤣🥺

من چطورر

من خیلی راحت بود وقتی بیدار شدم نگاه به شکمم کرذم فهمیدم زاییدم🤣

من خیلی خوب بود

من بودم

من

من بودم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان زینب امیر عباس مامان زینب امیر عباس ۶ ماهگی
مامان زینب امیر عباس مامان زینب امیر عباس ۶ ماهگی