با لجبازی بچه ها چکار کنبم؟؟

۷ پاسخ

لجبازی در چه حد؟ درکل باید صبور باشی و اگه واسه وسیله ای لج کرد حواسشو پرت کنی. اگه به قشقرق برسه خیلی سخته.
نباید داد بزنی.نباید صداتو بالا ببری. اروم بغلش کنی.اگه زد دستاشو بگیری اروم بگی اجازه نداری بزنی.بوسش کنی بگی میدونم ناراحتی ولی نمیتونم این وسیله بهت بدم.پیشنهاد جایگزین بدی.میدونم اونو میخوای ولی نمیشه.بجاش میتونم اینو بهت بدم...

سعی کن وسایلی که نباید دست بزنه رو از جلوی چشمش برداری و در عوض کاری که میتونه بکنه و خطری نداره رو زود بهش اوکی بدی و بذاری انجام بده
وقتی مدام بهش بکن نکن بگی تبدیل به خشم میشه و لجبازی

صبرو تحمل پرت کردن حواس و صحبت کردن باهاشون

بی توجهی

فقط صبوری و پرت کردن حواس

هیچ صبوری فقط🥴

کاراشون انجام بدیم یا نه بگیم

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام ۲ سالگی