۶ پاسخ

تاثیر بی حسیه مایعات زیاد بخور از بدنت بره نسکافه هم بخور

خیلی طبیعیه چون بدنت زخمه هنوز طول می‌کشه دردات بره شیاف بردار. دیکلوفناک

شیاف خوبه سریع اثر میکنه

شیاف بزار نسکافه بخور

شیاف بزن مال داروی بی حسیه

اگر بی حس شدی بتونی یکم بالا بیار
مایعات بخور نسکافه هم بخور

سوال های مرتبط