۵ پاسخ

من خوردم چاق که نشدم هیچ شیرم هم زیادند
باچی خوردی چاق شدی
آب یاشیر؟

اصلا تاثیر نداشت

بیشترازاین اینکه شیرزیادبشه وزن زیادمیشه 😢😢

والا من دو قوطی بزرگ خریدم با آبجوش با شیر خوردم نه تنها اثر نداشت فقط چاقم کرد ، سه قوطی هم قرص لاکتاول خوردم در کنارش تا به همین الان شیرم کمه، مجبورم در کنارش کمکی هم بدم

سلام من استفاده کردم برای من اثری نداشت ولی برای دوستم اثر داشت

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۴ ماهگی
مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان لنا 👼🍒 مامان لنا 👼🍒 ۱ سالگی