۳ پاسخ

با علایم سرماخوردگی نباید واکسینه اش کنی عزیزم

بله نباید بزنی

باید بزاری سرماخوری خوب بشه بعد بزنه
دورتر میزنن واکس رو

سوال های مرتبط