۶ پاسخ

با شیرت نصفش رو قاطی کن توی ۱۰ سیسی
یا هم با آبجوش

دکترواسه رفلاکس پسرم تجویز کرد تاثیری نداره

عزیزم علائم رفلاکس پسرت چی بود؟؟

دكتر به پسرم داده بود روزى دوبار هربار تو ١٠ سى سى اب جوشيده

دکتر به تازگی ب پسرم داده نفخ شکمش کمتر شده

یع مدت خوب بود.ولی جدیدا تاثیر نداره بالا میاره هر چی خورده

سوال های مرتبط

مامان ۳ قلوها🩷🩵🩷 مامان ۳ قلوها🩷🩵🩷 ۱۴ ماهگی