با ۶۲ روز تاخیرباردار نیستم کیستم نیس پس چیه؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

شاید تنبلی تخمدان داری
فولیکول غالب هم ننوشته داخل سونوت؟!

شما چیشدین؟؟؟
منم ده تا بی بی چک زدم منفی بود.
الان روز ۶۲ و با داروهای طب سنتی ده روز دارم‌پیش میرم ولی خبری نیست.

نرفتی دکتر آمپول میزدی

سوال های مرتبط

مامان یه پرنسس مامان یه پرنسس قصد بارداری