من وقتایی که خودمون میخوریم چون خیلی دادوبیداد میکنه، جهت سرگرم کردن میدم دستش وگرنه نمیدم بخوره سردی میاره و دل درد میشه .
من دوتیکه میکنم میدم دستش نمیتونه بخوره فقط بازی میکنه
باعث نفخ و رو دل میشه نباید بدی
من میدم با پوست می شورم میدم دستش می کشه به لثه اش
یکم که بزرگتر شد براش سرشو با چاقو می برم با پوست میدم داخلشو می خوره
من نمیدم ، شکم بچه رو بهم میریزه ، سیب و موز میدم فعلا
خیلی چیز واجبی نیس خیار منکه نمیدم
خیار کلا زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.