سلام.
خانوما عدس چطوری به بچه هاتون میدین؟

۴ پاسخ

تو. سوپ له میکنم عدسی هم دادم

من انقدر میپزمش که له بشه بعد یکم برنج و سیب زمینی بهش اضافه میکنم با یکم کره و زردچوبه باز میپزه
البته شما بچه‌ت کوچیکه بهتره پوست عدس رو بگیری من الان دیگه نمیگیرم

سلام من میریزم تو سوپش و میکسش میکنم مادر بزرگش هم با برنج عدس کته درست میکنع خیلی دوست داره

سوال منم هست می‌خوام بدم

سوال های مرتبط

مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی
مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۴ ماهگی