۳ پاسخ

منم لایک کنم ببینم عزیرم

بجز لوبیا بقیه حبوبات رو تا الان دادم

دال عدس میدم خیلی خوشمزه می‌کنه سوپ رو
امروز هم عدس ریختم ولی از قبل خیس کردم پوستش رو هم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری