#فرزند پروری
#فرزند پروری
#شیرخشک

تصویر
۲ پاسخ

ماتازه از آتلیه برگشتیم رفتیم عکس تولدی گرفتیم واومدیم کلی بادکنک هم خرید م براش باد کردیم توخونه ازصبح انقد خوشحال بود باهاشون بازی میکرد

ببرش تو پارک با کیک و بادکنک عکس بگیر

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان nafas maman مامان nafas maman ۲ سالگی