#فرزند پروری
#فرزند پروری
#شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

چ جالب تولد دلانا هم یک اردیبهشته منم دلم میخواست فرشارو جمع کنم میز اینا کرایه کنم ولی سرامیکای خونم طرح داره خوشم نمیاد
دلم میخواد ببرم اتلیه مث پارسال ولی اقام همراهیم نمیکنه

الانم یه لباس خوشگل تنش کن .
کلی باد کنک و عروسک بایه زیرانداز و میوه و سبد و‌کیک خوشگل برین دشتی کنار رود خونه ای باغی جایی کلی عکسای خوشگل بگیرین و جشن بگیرین .

منم ب دلیل شرایط ک داشتیم فقط. اتلیه وعکس وکیک

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان nafas maman مامان nafas maman ۲ سالگی