۵ پاسخ

حتما با دکترت درمیون بزار چون باد یهویی و اسهال خوب نیست

چرا نرفتی دکتر خطرناک نباشه

ویروس اومده

ی دکتر برو اگ دوس داری دیگه باید چیکارت بشه ک بری دکتر پاشو

فشار تو چک‌کن عزیزم

سوال های مرتبط