چون شکم وکمرت دردمیکنه برو بیمارستان چکت کنن
برو دکتر،درد زایمان است،
نگران نباش ترشح سفید اگ خیلی زیاد نیست که عادیه این دردا هم اگ شدید نیست طبیعیه ماه آخر این دردا
منم همینم خواهر داخل شکمم درد ملایم دارم پا درد کشاله ران و واژنم درد دارم فک کنم ماه آخره دردا شروع شده کم کم یکی وزنمون بالا میره
دکتر با مامات کیه؟
من تقریبا از اول بارداری پادردای خیلی شدید داشتم که بهم کلسیم و منیزیم دادن بهتر شدم وقتی سردی میخوردم بدتر میشدم
الانم یک مدته کمرم و اینا درد میکنه بیشتر استراحت میکنم
ماه اخرته ب خاطر اون من انگار تریلی از روم رد شده انقد درد دارم ترشح سفیدم ت دوران بارداری میشه
برو بیمارستان چکت کنن
احتمالا عفونت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.