۲ پاسخ

غذای کمکی فقط برای تمرین غذا خوردنه وگرنه اصل وزن گیری تا دو سال با شیر مادره ، اگه نی نیت نمی‌خواد بخوره اجبارش نکن بذار خودش کم کم تمایل پیدا کنه

هیچی قصه میخورم چون دخترم هیچی نمیخوره درست میکنم نمیخوره موندم والا

سوال های مرتبط