۳ پاسخ

من که ناهارم خوردم ولی ظرفا مونده کلی لباس و ملحفه‌ی جیشی تو ماشین‌لباسشویی😂 یکم استراحت کنم بعد برم پهنشون کنم

من صبونه نخوردم 😁
ناهارم تازه داره حاضر میشه

خوشبحالت والا من از صبح تاحالا وقت نکردم ناهار بخورم استراحت که هیچ

سوال های مرتبط

مامان دو جوجه مامان دو جوجه ۴ ماهگی