۸ پاسخ

منم همین قیمت یک بسته گرفتم میترسم بیشتر بگیرم بهش حساسیت نشون بده

۴۰ تایی ۳۸۰ گرفتم من
فککنم بیست تاش قیمت جدیده ؟

من سایز ۱ ۴۰ تایی گرفتم ۴۵۶

من ۴۰ تایی رو گرفتم ۴۸۰ تومن
همین مای بیبی سایز ۱

من مولفیکس ۲۰عددی سایز یک گرفتم ۲۸۰

منم دیروز با همین قیمت دو بسته گرفتم

قیمت قبلش ۱۴۵تومن هست فکر کنم این قیمت جدیده

خوبه قیمتش ی خانوم گفت دیروز مولفیکس شماره یک شده 650

سوال های مرتبط

مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 ۲ ماهگی
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد