منم همین قیمت یک بسته گرفتم میترسم بیشتر بگیرم بهش حساسیت نشون بده
۴۰ تایی ۳۸۰ گرفتم من
فککنم بیست تاش قیمت جدیده ؟
من سایز ۱ ۴۰ تایی گرفتم ۴۵۶
من ۴۰ تایی رو گرفتم ۴۸۰ تومن
همین مای بیبی سایز ۱
من مولفیکس ۲۰عددی سایز یک گرفتم ۲۸۰
منم دیروز با همین قیمت دو بسته گرفتم
قیمت قبلش ۱۴۵تومن هست فکر کنم این قیمت جدیده
خوبه قیمتش ی خانوم گفت دیروز مولفیکس شماره یک شده 650
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.