خانما شما به پا بچتون پودر بچه میزنین؟

۸ پاسخ

نه من بجاش هر بار پوشک عوض میکنم براش کالاندولا میزنم

اره اوایل میگفتن خوب نیس نزن،بچم سوخته بود،الان میزنم راضی هم هستم هیچی محصولات قدیم نمیشه

ن ب بزرگه پودر میزنم من
کوچکه اگر بسوزه کالامین و زینک دکتر داده

نه کالاندولا میزنم

ب جاش کالاندولا بزن هر سری بعد ۲ ماهگی هم بشورش

میگن منسوخ شده من نگرفتم

بعصی وقتا اره

نه عزیزم برای ریه های بچه مضره

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی مامان سیدعلی ۴ ماهگی
مامان Selin🎀 مامان Selin🎀 ۱ ماهگی