نه من بجاش هر بار پوشک عوض میکنم براش کالاندولا میزنم
اره اوایل میگفتن خوب نیس نزن،بچم سوخته بود،الان میزنم راضی هم هستم هیچی محصولات قدیم نمیشه
ن ب بزرگه پودر میزنم من
کوچکه اگر بسوزه کالامین و زینک دکتر داده
نه کالاندولا میزنم
ب جاش کالاندولا بزن هر سری بعد ۲ ماهگی هم بشورش
میگن منسوخ شده من نگرفتم
بعصی وقتا اره
نه عزیزم برای ریه های بچه مضره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.