خانوما شما به نی نی پودر میزنین

۱۰ پاسخ

برای گردنش پودر خوبه اما برا زیر پوشک نه ، پماد کالاندولا هم خوبه یه بار از اون بزن یه بار پودر خیلی سریع میره

پودر میگن منسوخ شده
من کرم تالک خریدم
روش نوشته بدون خطر تنفس ذرات پودر
بوی خوبی هم داره

پماد کالاندولا عالیییه براسوختگی و قرمزی درجا خوب میشه، منم پودر دارم ولی میگن هرکارکنی گردش بده میرتنفس و ریش خطرناک، گاها خیلی اروم میریزم دستم و با انگشت میزنم ب دور گردنش اما کالاندولا خیلی خوبع

من فقط پودر میزنم منسوخ شده دیگه چیه چیزی که قبلاً جواب داده همیشه جوابه

تا حالا اصلا نزدم

کرم تالک کودک فیروز و کرم دکتر درما استفاده میکنم

نه من استفاده نمیکنم

من پودر مبزنم خیلیم خوبه ، پودر چیکو خریدم سریع قرمزیاشو از بین میبره

من میزنم انفاقا خیلی هم خوبه به نظرم

والا میگن منسوخ شده من نمیزنم ولی خب عرق سوز بشه نمیدونم باید چیکار کنم🥲

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی مامان سیدعلی ۴ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۱۶ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی