#پوشک#شیرخشک#فرزندپروری#

تصویر
۱۷ پاسخ

آقاجون ومادر جون.... پدرو مادر همسرم

باباجون و مامان جون..... پدر مادر خودم

دختر من به مامانم میگه مامانی به بابام میگه باباجی به مادرشوهرم میگه عَدَ(عزیز) پدرشوهرمم فوت شده

مادر شوهرمو صدا میزنه عدی همون عزیز
ننه شوهرمو همون ننه صدا میزنه🥹
پدرشوهرم که فوت شده
مادرم میگه حتما بگو مامان راضیه فعلا چیزی نمیگنه
بابامم چون من پدربزرگمو صدا میکنم اغاجون هی به بچمم میگم به بابام بگه اغاجون فعلانم هیچی نمیگههه😵‍💫

پدر شوهر فوت شده اما نمی‌دونم چرا پسرم میرع ب عموش هم میگه بابا 😑هر چقدر میگم نگو باز می‌ره تو پله هاشون صدا میزنع بابا بابا یعنی اینکه عموش یا بیاد پایین یا بیاد کارن با خودش ببرع خونشون این صدا کردن بعضی وقتا تا نیم ساعت هم ادامه داره هر چقدر بگیم عمو نیست بیا داخل باز ول نمیکنه روانیمون کرده

مامان خودم مامان بابام هم آقاجی
اونطرف هم دوتاشون فوت کردند

مادر و پدر جون پدر و مادر همسرم
مامانی و باباجون مامان بابای خودم

پسر من خودش یاد گرفته
پدر خودم رو میگه علی یا علیرضا اسمشو میگه
مادر خودمم میگه عزیز اصلا نمیدونم چرا اینجور میگ ولی اونا دوطرف راضین

پدرشوهر مادرشوهرم اصلا صدا نمیزنه😂

نورا ک میگ مامانی بابایی اکثرا

به بابای من و پدرشوهرم میگه بابا
به بابای خودش میگه علی
به مادرشوهرم میگه مادَ(مادر)
به مامانم میگه مانی
به من دیروز خیلی به خودش فشار آورد اسممو بگه بجای نگین گفت گِنی😂😂ماما هم میگه بعضی وقتا

ب مامانم ک میگه مامان رویا
ب بابام میگه پدر
ب مادرشوهر ماجون
ب پدر شوهر باجون

مامان جون و باباجون

به مادرشوهر مامان جون میگه دخترم پسرم میگه مامانی 😂پدرشوهر ندارم
به بابام میگن بابایی مامان ندارم

هم من هم شوهرم پدرامونو از دست دادیم متاسفانه اما مامان هامونو صدا میزنه دا یعنی مامان

باباجون مامان جون هردوطرفو صدا میزنیم

به باباها میگه اقا جون به مادرشوهرم مامانی به مامان خودم مامان جون

میخایم یاد بدیم؟ مگه الان بلد نیستن

بابا مامان خودم بابا جون مامان جون
خانواده همسر
آقا جون مادر جون

سوال های مرتبط