۴ پاسخ

فکر می‌کنم با اولین ادرارش اوکی میشه

مال منم هست، معمولا تو جنین پسره و بعد از زایمان نیاز به پیگیری و چکاب داره بد به دلت راه نده ، به سلامتی زایمان کن همه چی درست میشه🤍

حل میشه اگرم نشد بعد زایمان با دارو خوب میشه برادر منم اون طوری بود

عزیزم مگه ۳۶ هفته انومالی انجام میدن مطمعنی ورم داره ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 ۹ ماهگی