ب نظرتون این تاب خوبه برا دخترم بخرم؟

تصویر
۱۰ پاسخ

آره ولی بند تنظیمش بلند باشه که یکم حالت خوابیده بشه

خیلی خوبه حتما بخر قیمتی نداره

من از یک ماهگی دارم استفاده می‌کنم
ایمنه کمربند داره حالت خوابیده هم میشه

سوال منم هست

من مدل تاشو خریدم هر جا میخام میبرم
ولی پسرم فک می‌کنه گذاشتمش تو گهواره میخام بخوابنمش
بخاطر همین خوشش نمیاد

اره عزیزم پسر منم داره

من که میترسم غلت بزنه بیوفته ، یه جا بند نمیشه که بچه

به نظرم امن نیس اصلا برا بچه

منم دوس دارم بخرم، از چند ماهگی میشه ازش استفاده کرد؟

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نهال خانم مامان نهال خانم ۹ ماهگی