مامانا حلیم بخاطر گندمش قند داره ؟

۴ پاسخ

اتفاقا تو بارداری خیلی خوبه

کربوهیدرات داره که اون تبدیل میشه به قند، ولی دیگه نمیشه که هیچی نخورد.. مثلا شما برنجو کامل نمیتونی حذف کنی دیگه.. زیادش نخور

حلیم و بانمک بخور اگر قند داری

ن خیلیم خوبه اگر قند بارداری داری شکر نخور باهاش

سوال های مرتبط

مامان دخملی وپیسر مامان دخملی وپیسر ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد