ارایشگری
تکنسین داروخانه صددرصد
آرایشگری
آرایشگری بهتره به نظر من
من مدرک ارایشگری دارم واقعا بنظرم چیزخوبیه ولی تخصصی بری بهتر مثلا کراتین خیلی خوبه یادبگیر بزن توکار استادی رنگ میکاپ سالن دار باشی خوبه خودت
عزیزم من تاپیک قبلم بهت گفتم برو تکنسین دندونپزشک اگرم نمیری دندونپزشک هرچی برو الا داروخونه باورکن افتضاح کارگیر میاد شوهر خودم قبلا وقت گزاشت رفت یادگرفت ازاخر مشهد به این بزرگی اینقدر گشتیم یک نیرو نمیخواستن واسه داروخونه جدای از اون حقوقش
چ و س تومنه
من خودم رفتم تکنسین دندونپزشک خیلی راضی بودم نمیگم عالی بود ولی خوبه کارم گیر میاد و یکمم بستگی به دکترت داره بعضی از دکترا اینقدر حقوق و مزایا دارن مثلا دکتر دوست من میبردشون هرچندوقت یکبار رستوران نرساشو
باز دکتر من حدودا خسیس بود
کار زیبایی هم که میگی خوبه پول درمیاری بنظرم ولی خودم کار نکردم برای همون خیلی اطلاعی ندارم
تکنسین چیه
آرایشگاه شینیون میکاپ رنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.