۲ پاسخ

پیاز و یکم با کره تفت بده بعد بهش یدونه گوجه بدون پوست اضافه کن و سیب زمینی بزار آب گوجه کشیده بشه بعد آب بهش اضافه کن تا سیب زمینی بپزه
بعد که پخت برنج رو اضافه کن اگه دیدی سفته بهش آب جوش اضافه کن

گوجه و پیاز و سیبزمینی رو با برنج کته کن

سوال های مرتبط

مامان 🍼❤️🤍 مامان 🍼❤️🤍 ۱ سالگی