۷ پاسخ

من روز اول که از بهداشت اومدم دادم تا فرداش بعد تب نداشت ندادم بیخودی

خداروشکر روز اولم اصلا تب نکرد پسرم

دكتر به من گفت چه تب كرد چه نكرد بده روز دومم هر شش ساعت

من روز دوم ندادم

روز اول هر ۴ روز دوم هر ۶

شب بهش بده اگر دیگه تبش قطع‌شد دیگه نده

من بودم دیگه نمی‌دادم. دائم چک میکردم اگر میدیدم داره تب دار میشه باز میدادم بهش

سوال های مرتبط