۳ پاسخ

شیشه هم میگیره؟
دختر من وقتی شیرم کم باشه سینمو نمیگیره
ولی آب هویج بینهایت برام خوب بود روزی یک لیتر میخورم دوباره پر شیر شدم

شاید یچیز میخوری که روی طعم شیرت اثر میذاره بدمزه میشه نمیخوره

شیرت کم نیس

سوال های مرتبط