سلام خانوما
شما هم برای سونو nt پنج میلیون دادید؟؟!!

۲۷ پاسخ

بستگی داره کجا بری، اینطور که من فهمیدم شهرای دیگه قیمت بهتره تهران گرونه، من برا دوقلو ۸۸۰۰ دادم

کرد تو پاچت
سونو ۲ تومن
ازمایش ۱۷۰۰

من ۵ فروردین رفتم سونو ۲۲۰۰ آزمایش ۷۰۰

من nt قبل عید ۱۲۰۰ دادم تهران
آنومالی شمال بعد عید ۲۲۰۰

سونو ۲
ازمایش ۱۷۸۰

من جهرمم 3500 سونو 1870 آزمایش

۲تومن شد برا من سونو
ازمایش ۱۷۰۰
چطو انقد زیاد شد برات

قبل عید ۲ تا ۲۵۰۰ بوده
حالا شده ۵
هرکی گف گرون بوده قبل عید رفته

من ۲ و ۶۵۰ سونو
۴ و ۵۰۰ آزمایش

سونو ۲۸۰۰ دادم ازمایش ۱۸۰۰

ن بابااااا چ خبره
ما اینجا سونو از ۲۸۰۰ هست تا ۳ هر کسی قیمتش عشقی میگه
ولی آزمایش میگن بین ۱۷۰۰ تا ۲/۵ ایناس

آزمایش هم سلفری گفتن ۱۳ میلیون ، اون یکی نمیدونم چنده

منم تهران ۳ جا قیمت کردم ۶ تومن قیمت دادن
انگار تهران قیمت ها اینطوریه

با بیمه مال من۷۰۰شد

قبل عید ۳۲۰۰ دادم احتمالا الان همین حدودای ۵ بگیره

من دوشنبه میرم

من برای ۲قلو ۸ تومن دادم

من ۳و خوردع ای داده بودم

نه. قبل عید۱/۷۰۰😄

خیلی زیاد عزیزم ب وی جای ارزونتر پیدا کن الان ۱۵۰۰ ، ۱۸۰۰ ایناس ۵ تومن خدایی زیاده

من ۲ دادم

قبل عید ۳ تومن شد

نه تکمیلی بودم

سونو ۱۶۰۰ ازمایش ۱۷۰۰

نه😐‌

نه۲۷۰۰

سنو ۱۲۵۰
ازمایش ۱۰۸۰

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💕دلوین مامان ماهلین💕دلوین ۷ ماهگی
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری