بستگی داره کجا بری، اینطور که من فهمیدم شهرای دیگه قیمت بهتره تهران گرونه، من برا دوقلو ۸۸۰۰ دادم
کرد تو پاچت
سونو ۲ تومن
ازمایش ۱۷۰۰
من ۵ فروردین رفتم سونو ۲۲۰۰ آزمایش ۷۰۰
من nt قبل عید ۱۲۰۰ دادم تهران
آنومالی شمال بعد عید ۲۲۰۰
سونو ۲
ازمایش ۱۷۸۰
من جهرمم 3500 سونو 1870 آزمایش
۲تومن شد برا من سونو
ازمایش ۱۷۰۰
چطو انقد زیاد شد برات
قبل عید ۲ تا ۲۵۰۰ بوده
حالا شده ۵
هرکی گف گرون بوده قبل عید رفته
من ۲ و ۶۵۰ سونو
۴ و ۵۰۰ آزمایش
سونو ۲۸۰۰ دادم ازمایش ۱۸۰۰
ن بابااااا چ خبره
ما اینجا سونو از ۲۸۰۰ هست تا ۳ هر کسی قیمتش عشقی میگه
ولی آزمایش میگن بین ۱۷۰۰ تا ۲/۵ ایناس
آزمایش هم سلفری گفتن ۱۳ میلیون ، اون یکی نمیدونم چنده
منم تهران ۳ جا قیمت کردم ۶ تومن قیمت دادن
انگار تهران قیمت ها اینطوریه
با بیمه مال من۷۰۰شد
قبل عید ۳۲۰۰ دادم احتمالا الان همین حدودای ۵ بگیره
من دوشنبه میرم
من برای ۲قلو ۸ تومن دادم
من ۳و خوردع ای داده بودم
نه. قبل عید۱/۷۰۰😄
خیلی زیاد عزیزم ب وی جای ارزونتر پیدا کن الان ۱۵۰۰ ، ۱۸۰۰ ایناس ۵ تومن خدایی زیاده
من ۲ دادم
قبل عید ۳ تومن شد
نه تکمیلی بودم
سونو ۱۶۰۰ ازمایش ۱۷۰۰
نه😐
نه۲۷۰۰
سنو ۱۲۵۰
ازمایش ۱۰۸۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.