۳ پاسخ

من میدم همراه ببلاک قبلا ک تنها میدادم حداقل روزی یبارو پیپی میکرد گاهی چنبار وزن دهیش هم معمولی بود نه بد بود نه خیلی خوب مث نان ک تعریف میدن وسنگینه ولی ب همه بچه نمیسازه

منم پپتی میدم خوبه. جونیور هم شبیه پپتی

من پپتی جونیور میدادم زود بالا میاورد. پپتی دادم بهتر شد توی ۱۵ روز هم ۴۰۰ گرم اضافه کرده

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی