من میدم همراه ببلاک قبلا ک تنها میدادم حداقل روزی یبارو پیپی میکرد گاهی چنبار وزن دهیش هم معمولی بود نه بد بود نه خیلی خوب مث نان ک تعریف میدن وسنگینه ولی ب همه بچه نمیسازه
منم پپتی میدم خوبه. جونیور هم شبیه پپتی
من پپتی جونیور میدادم زود بالا میاورد. پپتی دادم بهتر شد توی ۱۵ روز هم ۴۰۰ گرم اضافه کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.