عزیزم دکترت کیه کدوم بیمارستان زایمان میکنی و هزینه هاشم بگی♥️
بستگی به بدن داره من خیلی سختی کشیدم پمپ بدون درد هم زدم ولی خیلی درد داشتم بعد سه روز گردن درد و سر درد شدید گرفتم که دکتر گفت همش باید کافئین بخوری تا ۸ روز داغون بودم ولی الان ده روزه خداروشکر دردا تموم شده
من تو تاپینگ هام توضیح دادم میتونی بخونی
والا برای من دردی نداشتم خیلی کم بود در حده درد پریودی ،تا چند سالم جای امپوله میسوخت گاهی ،ولی بدن با بدن فرق داره مثلن من حس پاهام خیلی دیر برگشت یه پرستار گرفتیم پاهامو ماساژ داد جواراب امبولی پوشیدم تا درست شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.