۴ پاسخ

نترس خاهر ،خیلیم آخ و اوخ نکن.آرامش داشته باش و به این فکر کن که میگذره و قرار نیست تا ابد تو بیمارستان بمونی😅

درد آمپول رو اصلا متوجه نمیشی، از من پرسیدن بی حسی میخوای یا بیهوشی،من خودم گفتم بی حسی به شرطی که آمپولو یه جور بزنین من نفهمم🤣 واقعا هم نفهمیدم،سرم رو گرفت پایین گفت تموم شد😐
اتاق عملم تا اومدم یکم نگاه کنم دور و برم ببینم چی به کجاس،گفتن دخترت به دنیا اومد.
بعدم گذاشتنش رو سینم و بخیه ها فکنم حدود ۲۰ دیقه طول کشید .بهترین قسمت برا من همون اتاق عمل بود که هیچی نفهمیدم و واقعا خوش گذشت🤣 ولی آخرای ریکاوری دیگه بی حسی رفت و دردام شروع شد که بردنم بخش و شیاف زدم.و سخت ترین قسمتش همون پاشدن از تخته که من حدود ۵ بار تلاش کردم و هر دفعه یکم بیشتر میرفتم جلو.مثلا دور اول نشستم بعد دور دوم پاهامو از تخت آویزون کردم و..... حدود ۲ ساعت با کمک شوهرم از تخت پاشدم و راه رفتم.دسشویی که رفتم کلا حالم خیلی بهتر شد و سبک شدم و تونستم بدون درد راه برم.راه رفتن آسونه ولی از جا بلند شدن سخته😬

نه عزیزم آمپول اصلا درد ندارع تا به خودت بیای میبینی زدنش، اتاق عمل جای ترسناکی نیست اصلا، بچه که فک کنم ده دقیقه‌ای دنیا میاد تا بخیه بزنن شاید نیم ساعت تو اتاق عمل باشی، بعد ک بی حسی رفتم درد داره مکه نداشته باشه، اما قابل تحمله، بلند شدن اولی هم یکم سخته بعدش اوکی میشی

نه عزیزم زیاد به خودت استرس نده منم مثل شما بودم درد امپول مثل اینه که یه ثانیه زنبور نیشتون زد نیم ساعت اینا میشه تو اتاق نگه میدارن یکمم درد داره بعد بی حسی که اونم با شیاف اینا میشه تحمل کرد

سوال های مرتبط