۴ پاسخ

من سر هر دوتا بارداریم اینطوری شدم اولی پسرم بود اینم دختره

ماهاي بالاتر اگر ني ني دختر باشه تيره ميشه.ماه هاي پايين تر اگر تيره بشه پسره. شايدم اشتباه ميكنم.

عزیزم ربطی نداره کلااکثرهمین جورمیشن من سرپسرم این جورشدم زن داداشم سردخترش این جوربود

هردو گزینه جزو علائم بارداریه کلن

سوال های مرتبط

مامان حسام و علیسان🩵💙 مامان حسام و علیسان🩵💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وششم بارداری