من سر هر دوتا بارداریم اینطوری شدم اولی پسرم بود اینم دختره
ماهاي بالاتر اگر ني ني دختر باشه تيره ميشه.ماه هاي پايين تر اگر تيره بشه پسره. شايدم اشتباه ميكنم.
عزیزم ربطی نداره کلااکثرهمین جورمیشن من سرپسرم این جورشدم زن داداشم سردخترش این جوربود
هردو گزینه جزو علائم بارداریه کلن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.