۱ پاسخ

من ۱۲ فروردین زایمان کردم نیکان غرب
اگر در مورد بیمارستان میگی که چه تجربه ای دارین باید بگم همه چیز خوب بود تازه توی تعطیلی و خلوت بود و روالشون بهم ریخته بود ولی بازم اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان ابرا❤️☁️🥺 مامان ابرا❤️☁️🥺 ۳ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی